.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارسانه‌هاي متخلف درامر انتخابات برخورد مي‌شود

مدير كل ارشاد اسلامي مازندران گفت:با تمام نشريات، خبرگزاري‌ها و سايت هاي خبري كه اقدام به انجام تبليغات زودرس انتخاباتي و ديگر تخلفات ازاين نوع كنند برخورد جدي صورت خواهد گرفت.

" محمد اسماعيل امام زاده" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : طي روزهاي گذشته به برخي مراكز رسانه‌اي متخلف تذكرات متعددي داده شده است و در صورت اصرار بر ادامه اين عمل غير قانوني ، اقدام به تعطيل كردن اين مراكز خواهيم كرد .

وي در خصوص بودجه فرهنگي مازندران در سال ‪ ۸۷‬گفت : بودجه فرهنگي سال آينده با يك ضريب افزايشي در حوزه اعتبارات فرهنگي با توجه به رويكرد دولت معادل ‪ ۵۰‬درصد افزايش خواهد يافت.

امام زاده يادآور شد : سهم فرهنگي شهرستان‌ها ، متاثر از جمعيت و موسسات فرهنگي ، انجمن‌ها و توانايي هنرمندان آن شهر تخصيص داده خواهد شد و تمام سعي ما اين است كه اين بودجه را به طور عادلانه و بهينه تقيسم شود. وي خاطرنشان كرد : به دليل كاستي‌هاي موجود آنطور كه مورد نظراست به شهرستان‌ها رسيدگي نشده اما تمام تلاش خود را به كار خواهيم بست تا اين مشكل را در سال ‪ ۸۷‬برطرف كنيم.

مدير كل ارشاد اسلامي مازندران تصريح كرد : متاسفانه در حال حاضر سرانه فرهنگي هر مازندراني بسيار اندك است و بايد براي افزايش آن به ميزاني آبرومند تلاش كنيم


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.263 seconds.